صفحه نخست فروشگاه    راهنماي خريد میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
  عطر و ادكلن[18]
لوازم جانبی خودرو[40]
لوازم ورزشي[10]
لوازم الكترونيكي
  پخش كننده آهنگ[20]
وسایل الكترونيكی[31]
سرگرمی[12]
موبایل
  لوازم جانبي موبايل[31]
نرم افزار های موبایل[32]
تلفن همراه[38]
لوازم آرايشي و بهداشتي
  لوازم زنانه[27]
لوازم مردانه[15]
پزشکی[30]
لوازم برقي[8]
كرم و ماسك[18]
بهداشتي[5]
محصولات جنسی
  کاندوم[23]
ژل[3]
ساير لوازم[4]
کامپیوتر
  لوازم جانبي كامپيوتر[55]
تبلت[14]
لوازم جانبي تبلت[4]
نرم افزار
  کامپیوتر[26]
مهندسی[66]
گرافیکی[6]
حسابداری[17]
اینترنت[11]
پروژه هاي آماده[31]
تخصصی[9]
آموزشی
  فتوشاپ[18]
برنامه نویسی[16]
گرافیک[28]
کامپیوتر[20]
زبان[32]
گوناگون[15]
مستند[32]
خودرو[15]
لوازم خانگي
  لوازم آشپزخانه[32]
لوازم برقي خانگي[29]
اثاثيه منزل [22]
ابزار كاربردي[27]
وسايل شخصي
  ساعت[35]
عینک[28]
كيف[3]
پوشاک
  تي شرت[73]
زنانه[7]
           

            صفحات
»قرعه كشي
»پشتیبانی فروش

           
            پربازدیدترین محصولات
ساعت دیجیتال LED مدل CX-808 ساعت دیجیتال LED مدل CX-808
 ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای
ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI
مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra
مینی اسپیکر طرح ماشین مینی اسپیکر طرح ماشین
کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001) کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001)
هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820 هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820
اسپیکر فلش و مموری خور TOM اسپیکر فلش و مموری خور TOM
ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR
عینک ریبن ویفری اصل made in italy عینک ریبن ویفری اصل made in italy
            آگهی

             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             آموزش زبان آلمانی به روش پیمزلر
كاملترين دوره آموزش و مكالمه آلماني
قيمت 80000ریال
تعداد کالا :0
آموزش زبان آلمانی به روش پیمزلر

كاملترين دوره آموزش و مكالمه آلماني

آموزش زبان آلمانی به روش پیمزلر

سری آموزشی پیمزلر (pimsleur) یک سری 90 تایی از فایل های صوتی 30 دقیقه ای است که از مبتدی تا پیشرفته عرضه شده که مکالمه زبان آلمانی را به شما آموزش خواهد داد. متد آموزشی این روش همانند روش آموزش زبان نصرت است. یعنی فقط با گوش دادن زبان آلمانی را یاد خواهید گرفت. ویژگی سری های صوتی Pimsleur این است که می توان از این فایل های در mp3-player، تاکـسی و اتوبوس و وقت های تلف شده برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کرد.
سیستم آموزش زبان Pimsluer، به روش فراگیری زبانی است که توسط Paul pimsleur طراحی شده است. این سیستم بر اساس چهار ایده اصلی بناشده: پیش بینی، یادآوری تدریجی فاصله دار، کلمات کلیدی، یادگیری طبیعی.
روش Pimsluer، یک سیستم شنیداری است، که در آن، فرد استفاده کننده، جملات را ساخته، یا آنها را از روی حافظه خود تکرار می کند. هر سطح این سیستم آموزشی، شامل 30 درس است که هر کدام از آن دروس، 30 دقیقه می باشد. برای پیشروی از هر درس به درس بعدی، باید حداقل 80% جملات و عبارات خواسته شده در درس حاضر، بطور صحیح گفته شود. بطور کلی، هدف این سیستم، بهبود مکالمه و listening است.
آشنایی با زبان آلمانی
زبان آلمانی از زبانهای هندواروپایی و عضوی از شاخه غربی خانوادهٔ زبانهای ژرمنی است و با زبان‌های سوئدی، نروژی، هلندی، فریسی، ییدیش و دانمارکی نـزدیــکـی دارد.
این زبان یکی از مهم‌ترین زبان‌های جهان است و علاوه بر آلمان در کشورهای اتریش و لیختن‌اشتاین نیز تنها زبان رسمی می‌باشد و در سوئیس، بلژیک و لوکزامبورگ به عنوان یکی از زبانهای رسمی به حساب می‌آید. در ضمن این زبان، زبان رسمی ایالـــت خودمختار تیرول جنوبی در ایتالیا می‌باشد و در اروپای شرقی و نامیبیا نیز صحبت می‌شود. شمار کـسانی که زبان آلمانی را همچون زبان مادری خود در اتحادیه اروپا به کار می‌برند از گویشوران دیگر زبان‌های این اتحادیه بیشتر است. جمعاً حدود ۱۰۵ میلیون نفر گویشوران مادری این زبان هستند و در حدود ۸۰ میلیون نفر آلمانی را به عنوان زبان دوم می دانند. آلمانی به طور گسترده در مدرسه، دانشگاه و انستیتو گوته آموزش داده می‌شود.
قوانین سیستم آموزش Pimsleur:
1- پیش بینی:
در دوره های آموزش زبان، معمولا از دانش آموزان خواسته می شود که بعد از مدرس، تکرار کنند. Pimleur ادعا کرد که این سیستم، یک سیستم منفعل برای یادگیری است. وی، تکنیک "چالش و جواب" را ایجاد کرد، که در آن، دانش آموزان باید یک عبارت را به زبان هدف ترجمه کرده، و در بازه زمانی خاصی آن را بگویند، که بعد از آن، عبارت صحیح توسط مدرس گفته می شود. این تکنیک، باعث آموزش فعال تر می شود، بعلت اینکه دانش آموزان قبل از جواب دادن باید فکر کنند، و فقط تکرار کردن بعد از معلم کافی نیست. Pimsleur گفت که قانون پیش بینی، شرایط مکالمه واقعی را تداعی می کند، که در آن صحبت کننده ها باید یک عبارت را به سرعت به یاد بیاورند.
2- یادآوری مستمر بافاصله
یادآوری مستمر بافاصله، روش بازبینی کلمات یادگرفته شده، در بازه های زمانی ای است که به ترتیب زیاد می شوند. این نوعی نگهداری بوسیله تکرار بافاصله می باشد. بطور مثال، یک دانش آموز کلمه deux (به معنی دو، در فرانسوی) را یاد میگیرد، سپس یاد گیری deux در ابتدا در هر چند ثانیه، سپس در هر چند دقیقه، سپس هر چند ساعت، و بعد از آن هر چند روز محک زده می شود. هدف یادآوری بافاصله این است که به دانش آموزان کمک شود که کلمات را به حافظه بلند مدت خود منتقل کنند.
زمان بندی حافظه pimsleur به این ترتیب است: 5 ثانیه، 25 ثانیه، 2 دقیقه، 19 دقیقه، 1 ساعت، 5 ساعت، 1 روز، 5 روز، 25 روز، 4 ماه، 2 سال
3- کلمات کلیدی
تکیه روش pimsleur، یاد دادن کلمات کلیدی است تا دانش آموز، درک کلی ای از کلمات کلیدی به دست بیاورد. مطالعه در زمینه کلمات کلیدی نشان می دهد که در اکثر مکالمات روزمره، فقط از تعداد مشخصی از کلمات استفاده می شود (مثلا در زبان انگلیسی، حدود 80% کلمات چاپ شده، در بازه 2000 کلمه تکراری قرار می گیرند).
در روش pimsleur، به هیچ عنوان بطور خاص، گرامر یاد داده نمی شود، بجای آن، دانش آموز گرامر را بوسیله جملات و عبارات مشابهی که بطور پیوسته تکرار می شوند، یاد می گیرد. Pimsleur ادعا کرد که این سیستم آموزش، دقیقا شبیه روشی است که افراد، در زمان کودکی استفاده از گرامر را یاد می گیرند، بدون آنکه نیازی به مدرسه رفتن داشته باشند (بر اساس آهنگ عبارات و کلمات).
4- یادگیری طبیعی
این سیستم، یک سیستم صوتی است ، برای اینکه pimsleur متوجه شد که هدف اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان از یادگیری زبان این است که زبان را متوجه شده، و بتوانند صحبت کنند. این مهارت شنیداری، که آنها بوسیله گوشها و دهان یادمیگیرند، بسیار با روش بصری که با خواندن و نوشتن یاد میگیرند متفاوت است. Pimsleur بیان کرد که این دو مهارت مستقل - شنیداری و بصری- نباید با هم اشتباه گرفته شوند. به همین منظور، اسم یادگیری طبیعی را برای سیستم خود انتخاب کرد، که آموزش گرامر، کلمات و تلفظ را همزمان و باهم انجام می دهد. بعلاوه، یادگیری بوسیله گوش دادن باعث می شود که دانش آموز، لهجه درست را یاد بگیرد، در حالی که اینکار از طریق خواندن بسیار مشکل است.


نام كالا : آموزش زبان آلمانی به روش پیمزلر قيمت : 8,000 تومان

كد : gerpim وزن : 70 گرم فروشنده : دانش گستر


آموزش زبان آلمانی به روش پیمزلر

Share  تاریخ: 1392/04/07   مشاهده : 1321
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا-میدا