صفحه نخست فروشگاه    راهنماي خريد میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
  عطر و ادكلن[18]
لوازم جانبی خودرو[40]
لوازم ورزشي[10]
لوازم الكترونيكي
  پخش كننده آهنگ[20]
وسایل الكترونيكی[31]
سرگرمی[12]
موبایل
  لوازم جانبي موبايل[31]
نرم افزار های موبایل[32]
تلفن همراه[38]
لوازم آرايشي و بهداشتي
  لوازم زنانه[27]
لوازم مردانه[15]
پزشکی[30]
لوازم برقي[8]
كرم و ماسك[18]
بهداشتي[5]
محصولات جنسی
  کاندوم[23]
ژل[3]
ساير لوازم[4]
کامپیوتر
  لوازم جانبي كامپيوتر[55]
تبلت[14]
لوازم جانبي تبلت[4]
نرم افزار
  کامپیوتر[26]
مهندسی[66]
گرافیکی[6]
حسابداری[17]
اینترنت[11]
پروژه هاي آماده[31]
تخصصی[9]
آموزشی
  فتوشاپ[18]
برنامه نویسی[16]
گرافیک[28]
کامپیوتر[20]
زبان[32]
گوناگون[15]
مستند[32]
خودرو[15]
لوازم خانگي
  لوازم آشپزخانه[32]
لوازم برقي خانگي[29]
اثاثيه منزل [22]
ابزار كاربردي[27]
وسايل شخصي
  ساعت[35]
عینک[28]
كيف[3]
پوشاک
  تي شرت[73]
زنانه[7]
           

            صفحات
»قرعه كشي
»پشتیبانی فروش

           
            پربازدیدترین محصولات
ساعت دیجیتال LED مدل CX-808 ساعت دیجیتال LED مدل CX-808
 ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای
ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI
مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra
مینی اسپیکر طرح ماشین مینی اسپیکر طرح ماشین
کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001) کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001)
هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820 هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820
اسپیکر فلش و مموری خور TOM اسپیکر فلش و مموری خور TOM
ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR
عینک ریبن ویفری اصل made in italy عینک ریبن ویفری اصل made in italy
            آگهی

             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             Apple iPhone 4S
گوشی تکمیل شده و به روز شده آیفون 4s
قيمت 13700000ریال
تعداد کالا :0
Apple iPhone 4S

سخت افزار
احساسی که با 4s خواهید داشت همان احساسی است که با در دست داشتن 4 به شما دست می‌دهد. این دقیقا برخلاف احساسی است که از بسیاری گوشی‌های بزرگتر با بدنه‌ی پلاستیکی به شما دست می‌دهد. در حقیقت 4s با وزن 140 گرم حدود 3 گرم از iPhone 4 که 137 گرم وزن داشت سنگین‌تر است. از نظر طراحی نیز فقط بعضی کنترل‌ها؛ چند میلی‌متر جابجا شده‌اند و به نظر نمی‌آید که حتی طرفداران پر و پا قرص اپل هم از دور متوجه تفاوت این دو شوند.
اما iPhone 4 علی‌رغم همه‌ی امکانات و خوبی‌هایی که داشت به یک چیز دیگر هم معروف شده بود و آن مشکلات در آنتن دهی بود. به نظر می‌آید که 4s عملکرد بهتری نسبت به 4 دارد به خصوص که نشانگر آنتن در موقعیت‌هایی که iPhone 4 یک ستون کم دارد تا آخر پر است.
خوشبختانه از نظر سخت افزارهای داخلی تحول خیلی زیادی رخ داده است. اپل این بار تصمیم گرفته که از پردازنده‌ی A5 استفاده کند. این پردازنده بر روی iPhone 4s با سرعت ساعتی 800 مگاهرتز کار می‌کند. حافظه‌ی RAM هم بر روی همان مقدار 512 مگابایت ثابت مانده ولی این بار iPhone 4s در نسخه‌ی 64 گیگابایتی هم موجود می‌باشد.
یکی دیگر از تحولات داخلی صورت گرفته، پشتیبانی از شبکه‌ی وایرلس می‌باشد. iPhone 4s یک گوشی چهار بانده‌ی UMTS / HSDPA / HSUPA 850, 900, 1900, 2100MHz و چهار بانده‌ی GSM / EDGE 850, 900, 1800, 1900MHZ است که از دو باند CDMA EV-DO Rev. A 900, 1900MHz هم پشتیبانی می‌کند. بدین معنی که iPhone 4s تقریبا از تمامی شبکه‌های 3G در هر جایی که باشید می‌تواند پشتیبانی کند. البته تا آن جایی که به نسخه‌های Factory Unlocked مربوط می‌شود، پشتیبانی از 4G وجود ندارد.
در قسمت جلوی دستگاه همان نمایشگر 3.5 اینچی 960X640 پیکسلی Retina قرار دارد که همه را شگفت‌زده کرده بود. این نمایشگر که تراکم پیکسل 336ppi را ارایه می‌کند همچنان برای تماشا کردن واقعا لذت بخش است.
نرم افزار
iOS 5 شاهد بهبودهای کوچک و بزرگی بوده که استفاده از آن را ساده‌تر و لذت بخش‌تر کرده است. یک ویژگی جدید و بسیار جالبی که در این سیستم عامل می‌بینیم "Siri" می‌باشد که در حقیقت کمک کننده‌ی دیجیتالی شما (Your Own Digital Helper) می‌باشد و شما می‌توانید با گوشی خودتان صحبت کنید و حتی از آن کمک بخواهید. این در واقع یک شاخه از پروژه‌ی DARPA با نام CALO می‌باشد که در اوایل سال 2010 اپل این کمپانی را خرید و اکنون از عملکردهای آن در iOS 5 استفاده می‌کند. چیزی که بر روی این سیستم عامل استفاده شده به صورت عمدی خیلی متفاوت از نسخه‌های پیشین می‌باشد.
Siri پدیده‌ی بسیار جالبی است. شما می‌توانید هر سوالی را که خواستید به صورت کلامی و شفاهی (به زبان انگلیسی) از گوشی بپرسید و جواب آن را دریافت نمایید. این ویژگی می‌تواند برای بسیاری وظایف به کار آید مانند ارسال پیام متنی، پیدا کردن یک محل مانند یک رستوران یا هر محل دیگری، تنظیم ساعت و تنظیم زمان زنگ زدن ساعت و یا هر وظیفه‌ی دیگری که بخواهید. بگذارید یک مثال بزنیم. برای مثال شما می‌خواهید به همسرتان بگویید که در مسیر رسیدن از محل کار به خانه، بچه‌ها را نیز از مدرسه بیاورد. خوب کافی است که به Siri این طور توضیح دهید: " به همسرم بگویید که بچه‌ها را فراموش نکند". Siri یک پیام متنی برای همسرتان با این مضمون می‌فرستد: "بچه‌ها را فراموش نکن". جالب است، ولی Siri چگونه می‌فهمد که همسر شما کیست؟ خوب شما باید پیش از این اطلاعات خود شامل محل کار، نام خود، نام همسرتان، شماره‌ی تلفن و دیگر اطلاعات را وارد کرده باشید تا Siri بلافاصله این کار را برای شما انجام دهد. در غیر این صورت Siri (که صدای یک خانم است) از شما خواهد پرسید که: "من نمی‌دانم همسر شما کیست!، لطفا اطلاعات همسرتان را وارد کنید" و شما باید اطلاعات را وارد کنید و حتی اگر نخواستید این کار را انجام دهید در همین حین می‌توانید از Siri بخواهید که شماره تلفن او را به صورت شفاهی از شما دریافت کند و بلافاصله پیام متنی را ارسال نماید.
این کار را برای پاسخ به یک پیام متنی هم می‌توانید به کار گیرید. برای مثال یک پیامی برای شما ارسال شده و شما به Siri می‌گویید: "پاسخ بده، شما را خواهم دید" Siri دیگر از شما نمی‌پرسد که به چه کسی پاسخ دهم چرا که فرستنده معلوم است. هرچند که Siri هم می‌تواند کامل‌تر از این باشد، ولی تا حدودی کار کردن با آن از چیزی که بر روی سیستم عامل Google Android می‌بینیم راحت‌تر است. به طوری که لزومی ندارد دقیقا دستورات را به یاد بیاورید و عین آن را بگویید. برای مثال در برنامه‌ی Navigation آندروید شما اگر بخواهید به مکانی بروید باید دستور بدهید: " Directions To X" و این در حالی است که در Siri می‌توانید بگویید: " Get Me Directions To X" و یا حتی بگویید "Tell Me How To Get To X". بنابراین تفاوتی نمی‌کند که شما چه بگویید و این بیشتر شبیه به یک مکالمه‌ی واقعی می‌باشد. در ضمن Siri از آن جایی که با شما مکالمه‌ی متقابل دارد بسیار واقعی و جذاب به نظر می‌رسد. با این که Siri از صدای یک خانم استفاده می‌کند ولی اگر از او بپرسید که شما آقا یا خانم هستید؟ او پاسخ خواهد داد که "هیچکدام!"
در حال حاضر برای استفاده از Siri باید از طریق 3G یا Wi-Fi به شبکه متصل باشید. یک نکته‌ی دیگر و به خصوص برای هموطنان عزیز فارسی زبان این است که شما فقط به زبان انگلیسی می‌توانید با Siri مکالمه داشته باشید.
دوربین
در قسمت دوربین iPhone 4s نسبت به مدل پیشین پیشرفت چشمگیری را شاهد بوده است. اکنون iPhone 4s مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور بسیار پیشرفته‌ی Backside illuminated CMOS و لنز با کمینه‌ی نسبت کانونی F/2.4 می‌باشد که واقعا عالی عمل می‌کند. اما به جز کیفیت، نخستین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند سرعت عکاسی بسیار بالای آن است. به طوری که نرم‌افزار این دوربین عملکردی خیلی سریع‌تر از iPhone 4 دارد. همچنین توانایی عکاسی HDR را نیز دارا می‌باشد. عمل فوکــوس خودکار آن نیز خیلی سریع و دقیق است. فیلم‌برداری هم مثل عکاسی کیفیتی کاملا عالی دارد. ویدیوها با کیفیت 1080p Full HD ضبط می‌شوند و فوکــوس خودکار هم باز بسیار سریع و دقیق است. ولی اپل یک مسئله را هنوز در این گوشی حل نکرده است و آن جای قرارگیری لنز می‌باشد. لنز خیلی گوشه قرار گرفته و اگر حواستان جمع نباشد ممکن است که انگشت خود را بر روی آن قرار دهید.
جمع بندی
iPhone 4s بر شانه‌های پادشاه قبلی یعنی iPhone 4 قرار گرفته است و گویی 4s فقط آپگریدی بر روی iPhone 4 می‌باشد. اگر تا به حال iPhone 4 نداشته‌اید و تازه قصد خرید یک iPhone را دارید و یا اینکه از iPhone 3GS می‌خواهید یک مدل بالاتر بخرید، ارزشش را دارد که 4S بخرید ولی اگر اکنون صاحب یک iPhone 4 هستید لزومی ندارد که به iPhone 4s آپگرید شوید. تفاوت بین 3G و 3GS خیلی بیشتر از 4 و 4s بوده است.
مشخصات:
شبکه 2G: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G: HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
سیم کارت: میکرو سیم
تاریخ معرفی: 2011, اکتبر
ابعاد: 115.2x58.6x9.3 میلیمتر
وزن: 140 گرم
نوع صفحه نمایش: LED-backlit IPS TFT, صفحه نمایش لمسی خازنی, با 16 میلیون رنگ
اندازه صفحه نمایش: 640x960 پیکسل, 3.5 اینچ (در حدود 330 پیکسل در هر اینچ)
انواع زنگ: ویبریشن, MP3 زنگ
بلندگو: دارد
خروجی صدا: 3.5mm headset jack
دفتر تلفن: تعداد نامحدود و همراه همه جزئیات, حافظه تصویری
حافظه تماس ها: 100 تماس دریافتی, گرفته شده و ناموفق
حافظه داخلی: 16/32/64 گیگابایت حافظه داخلی, دارای 512 مگابایت RAM
کارت حافظه: ندارد
GPRS: دارد
EDGE: دارد
سرعت: HSDPA, 14.4 Mbps; HSUPA, 5.8 Mbps
شبکه بی سیم: Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi hotspot
بلوتوث: دارد, v4.0 with A2DP
مادون قرمز: ندارد
USB: دارد, v2.0
دوربین اصلی: 8 مگاپیکسل, 3264x2448 پیکسل, فوکــوس اتوماتیک, فلش LED
امکانات دوربین: فوکــوس لمسی (touch focus), ثبت اطلاعات مکانی (geo-tagging), تشخیص چهره
فیلم برداری: دارد, فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه, نور فیلم برداری LED, تثبیت کننده فیلم, ثبت اطلاعات مکانی (geo-tagging)
دوربین ثانویه: دارد, VGA
فلاش دوربین: دارد
فوکــوس اتوماتیک: دارد
سیستم عامل: iOS 5
Chipset: Apple A5 chipset
CPU: 1GHz dual-core ARM Cortex-A9 processor
GPU: PowerVR SGX543MP2
حسگرها: حسگر Orientation - حسگر Ambient Light Sensor برای تنظیم خودکار نور صفحه نمایش مطابق با نور محیط - حسگرProximity برای خاموش کردن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه- شتاب‌سنج برای چرخش خودکار صفحه نمایش- حسگر Three-axis gyro
پیغام رسانی: iMessage, SMS (threaded view), MMS, Email, Push Email
مرورگر وب: HTML (Safari)
مایکروسافت آفیس: دارد
PDF: دارد
رادیو: ندارد
بازی ها: قابل دانلود, incl. motion-based
موقعیت یاب (GPS): دارد, with A-GPS support
قطب نما: دارد
جاوا: ندارد
باتری: Standard battery, Li-Po 1432 mAh
زمان آماده باش: تا 200 ساعت (2G) / تا 200 ساعت (3G)
زمان مکالمه: تا 14 ساعت (2G) / تا 8 ساعت (3G)
زمان پخش موسیقی: تا 40 ساعت
نرخ جذب ویژه (US): 1.18 وات/کیلوگرم (برای سر) 0.98 وات/کیلوگرم (برای بدن)
نرخ جذب ویژه (EU): 0.99 وات/کیلوگرم (برای سر) 0.99 وات/کیلوگرم (برای بدن)
سایر امکانات: Siri natural language commands and dictation - Active noise cancellation with dedicated mic - Digital compass - Google Maps - iBooks application - Audio/video player and editor - Voice command/dial - TV-out- Multi-touch input method




نام كالا : Apple iPhone 4S قيمت : 1,370,000 تومان

 فروشنده : موبایل ایرانیان


Share  تاریخ: 1393/04/09   مشاهده : 1314
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا-میدا