صفحه نخست فروشگاه    راهنماي خريد میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
  عطر و ادكلن[18]
لوازم جانبی خودرو[40]
لوازم ورزشي[10]
لوازم الكترونيكي
  پخش كننده آهنگ[20]
وسایل الكترونيكی[31]
سرگرمی[12]
موبایل
  لوازم جانبي موبايل[31]
نرم افزار های موبایل[32]
تلفن همراه[38]
لوازم آرايشي و بهداشتي
  لوازم زنانه[27]
لوازم مردانه[15]
پزشکی[30]
لوازم برقي[8]
كرم و ماسك[18]
بهداشتي[5]
محصولات جنسی
  کاندوم[23]
ژل[3]
ساير لوازم[4]
کامپیوتر
  لوازم جانبي كامپيوتر[55]
تبلت[14]
لوازم جانبي تبلت[4]
نرم افزار
  کامپیوتر[26]
مهندسی[66]
گرافیکی[6]
حسابداری[17]
اینترنت[11]
پروژه هاي آماده[31]
تخصصی[9]
آموزشی
  فتوشاپ[18]
برنامه نویسی[16]
گرافیک[28]
کامپیوتر[20]
زبان[32]
گوناگون[15]
مستند[32]
خودرو[15]
لوازم خانگي
  لوازم آشپزخانه[32]
لوازم برقي خانگي[29]
اثاثيه منزل [22]
ابزار كاربردي[27]
وسايل شخصي
  ساعت[35]
عینک[28]
كيف[3]
پوشاک
  تي شرت[73]
زنانه[7]
           

            صفحات
»قرعه كشي
»پشتیبانی فروش

           
            پربازدیدترین محصولات
ساعت دیجیتال LED مدل CX-808 ساعت دیجیتال LED مدل CX-808
 ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای
ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI
مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra
مینی اسپیکر طرح ماشین مینی اسپیکر طرح ماشین
کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001) کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001)
هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820 هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820
اسپیکر فلش و مموری خور TOM اسپیکر فلش و مموری خور TOM
ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR
عینک ریبن ویفری اصل made in italy عینک ریبن ویفری اصل made in italy
            آگهی

             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             مجموعه نرم افزار های مدیریت و پاکـسازی رجیستری
این محصول شامل مفید ترین و کاربردی ترین نرم افزار های بهینه سازی رجیستری ویندوز
قيمت 46000ریال
تعداد کالا :0
مجموعه نرم افزار های مدیریت و پاکـسازی رجیستری
تخفيف : »» 4,600 تومان
در صورت خريد نقدي در فاكتور نهائي ، قيمت 4,140 تومان محاسبه خواهد شد.

این محصول شامل مفید ترین و کاربردی ترین نرم افزار های بهینه سازی رجیستری ویندوز

مجموعه نرم افزار های مدیریت و پاکـسازی رجیستری

(Windows Registry) می باشد که از کاربرد های مهم آن به پاکـسازی و حذف کلید های غیر ضروری که به مرور زمان در رجیستری به جای مانده است می باشد.
وظایف رجیستری :
رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز است. این بخش، نقشی کلیدی در پیکربندی و کنترل سیستم‌عامل ویندوز ایفا کرده و همچون انباره‌ای است که تنظیمات کلیِ سیستم (اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) و تنظیمات خاصِ هر کاربر را در خود جای می‌دهد. نقش این بخش در ویندوز چنان است که تغییر در آن، تأثیرات بنیادینی بر عملکرد کل این سیستم‌عامل خواهد داشت.
به خاطر همین اهمیت و حساسیت، رجیستری از دید و دسترسی کاربران عادی به دور نگاه داشته می‌شود.
لیستی از نرم افزار های این مجموعه در زیر همراه با توضیح مختصری از عملکرد آنها آمده است:
AVS Registry Cleaner :
یکی از کامل ترین نرم افزارهایی است که می توان از آن به عنوان ابزاری مفید برای پاکـسازی رجیستری استفاده کرد ، با پاکـسازی هسته ویندوز مطمئنا در سرعت و کارآیی ویندوز تفاوت چشم گیری ایجاد خواهد شد و به همین دلیل هم استفاده از چنین نرم افزارهایی که تنها با چند کلیک ساده کل فایل های رجیستری را اسکن و فایل هایی که در طول مدت استفاده از ویندوز ایجاد شده اند و به شکلی اضافی هستند را حذف خواهد کرد.
نه تنها رجیستری بلکه فایل های ایجاد شده از وبگردی ، فایل های اضافی که در استفاده از نرم افزارهای کاربردی ایجاد و یا باقی مانده اند و همچنین حذف و پاکـسازی کامل هارددیسک از اطلاعات اضافی از جمله مواردی هستند که در نسخه دوم از نرم افزار AVS Registry Cleaner دیده می شوند. این ابزار با حجم مناسبی که دارد با سرعت بسیار بالا سیستم را اسکن و فایل های اضافی را حذف و نابود خواهد کرد.
Kugle RegEditer :
مشکلات رجیستری ویندوز یکی از عمده ترین دلایل کمی سرعت سیستم ها و کندی سیستم عامل ها ، مدتی پس از کار با آنهاست .RegEditer نرم افزاری برای حل این مشکلات می باشد که با Scan کردن رجیستری ویندوز و درایو های هارد دیسک شما این مشکلات را پیدا و رفع می نماید .به صورت کلی وظیفه نرم افزار ویرایش قوی رجیستری برای ایجاد تغییرات در آن به صورت دستی می باشد.
Registry Defragmentation :
برنامه یکپارچه سازی رجیستری به منظور افزایش کارایی و بهینه سازی سیستم.
Registry First Aid Platinum :
برنامه ای برای تعمیر و تمیز کردن رجیستر ویندوز ، همان طور که می دانید ریجیستر ویندوز همان قالب ویندوز می باشد که تمامی نرم افزار ها بعد از نصب کردن در این مکان فایلی اضافه می کنند و در نتیجه سیستم عامل شما با نصب و حذف مکرر برنامه های کاربری بر روی سیستم شما ، باعث کند شدن ویندوز و پائین آمدن سرعت کامپیوتر شما می شود.
Registry Mechanic :
Registry Mechanic یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز است. در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر میسازد تا رجیستری ویندوز خود را به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد.
Registry Mechanic با استفاده از یک الگوریتم با عملکرد بالا، به سرعت منابع جا افتاده و نادرست در رجیستری کامپیوترتان را شناسایی میکند. این مشکلات که توسط Registry Mechanic شناسایی میشوند میتوانند علل گوناگونی داشته باشند. بعنوان مثالUn-Install کامل نشدن یک برنامه، و یا درست حذف نکردن یک برنامه با جا انداختن درایور مربوطه، و یا برنامه ای که بطور ناقص حذف گردیده و هنوز در Startup ویندوز فعال است.
با چند قدم ساده، Registry Mechanic کلیه ی رجیستری کامپیوترتان را Scan کرده و خطاهای موجود و نادرست موجود در رجیستری را به صورت لیست بر روی صفحه ی مانیتورتان نمایش میدهد. شما قادر هستید انتخاب کنید که آیا میخواهید این خطاها را از کامپیوترتان حذف و یا تعمیر کند.
نگران فایل های پشتیبانی نباشید! Registry Mechanic برای راحتی کار شما فایل های پشتیبان میسازد تا در صورت بروز هر مشکلی در آینده، بتوانید کامپیوترتان را بازیابی کنید و به حالـــت عادی برگردید.
قابلیتهای کلیدی
عیب یابی رجیستری در قسمت های مختلف
قابلیت Scan نمودن رجیستری ویندوز
پاک کردن کلید های بدون کاربرد و اضافی
سرعت بالا در ترمیم و رفع مشکلات
شناسایی کلیدهایی که مربوط به نرم افزار جاسوسی و ویروس میباشند
گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری برای خراب شدن احتمالی آن
نصب و استفاده آسان از آن
محیط کاربری بسیار ساده و جذاب
RegVac Registry Cleaner :
رجیستری یکی از مهمترین قسمت های اصلی سیستم می باشد که تمامی امور مختلف سیستمی به آن وابستگی دارد. از انجام کوچکترین عمل در سیستم عامل گرفته تا اجرای نرم افزارها و کارهای گرافیکی، بازی ها و ... همگی به رجیستری مربوط می شود. به عنوان مثال شما با جابجایی یک پنجره با موس در حال ساخت و تغییر مقادیری در رجیستری می باشید. زمانی که چندین ماه از نصب سیستم عامل می گذرد، بر تعداد این مقادیر افزوده می شود و از سرعت ویندوز و کارایی آن نیز کاسته می شود. امروزه به کمک نرم افزارهای مختلف بهینه سازی سیستم می توان این مشکلات را برطرف نمود.
RegVac Registry Cleaner نرم افزاری است که با استفاده از ابزار های مختلف این مشکلات را حل کرده و باعث افزایش کارایی سیستم می شود.
قابلیت های کلیدی نرم افزار RegVac Registry Cleaner:
افزایش سرعت سیستم
رسیدگی به مشکلات رجیستری
تعمیر نرم افزارها و ویندوز در قسمت هایی که مربوط به رجیستری می باشد
پاکـسازی حافظه های مخفی ویندوز و Crash ها
پاکـسازی کامل و بهینه سازی کامل رجیستری
راحتی استفاده
شروع به کار نرم افزار در هنگان بالا امدن ویندوز (Start up)
بهینه سازی ویندوز
پشتیبان گیری از رجیستری
قابلیت بازگشت به قبل یا همان Undo
TweakNow RegCleaner :
اکثر نرم افزارها برخی از تنظیمات خود را در رجیستری ذخیره می کنند. وقتی شما نرم افزاری را نصب می کند بخشی در رجیستری برای آن ساخته می شود که اطلاعات و تنظیماتی در مورد آن نرم افزار در آنجا قرار می گیرد. حال تصویر کنید برای مدت طولانی ویندوز را نصب کرده اید و برنامه های مختلفی را نصب و حذف نموده اید و چه بسا موارد بی مصرف زیادی در رجیستری شما جا خوش کرده اند و جلوی عملکرد صحیح و سرعت سیستم شما را گرفته اند! نرم افزار قدرتمند TweakNow RegCleaner کلیه قسمت های رجیستری ویندوز را اسکن می نماید و خطاهای موجود در آن را از بین می برد. این کار باعث بهبود عملکرد سیستم شما شده و سرعت اجرای برنامه ها را افزایش می دهد.
WinMend Registry Cleaner :
نرم افزار WinMend Registry Cleaner که برای بهینه سازی و پاکـسازی رجیستری از آن استفاده می شود. چهار عملکرد اصلی ماژول های ان عبارتند از : تمیز کننده رجیستری ، بهینه ساز رجیستری ،پشتیبان گیری از رجیستری و زمانبندی .این نرم افزار می تواند به صورت موثر و جامع تجزیه و تحلیل سیستم شما را انجام بدهد و با دقت خطا ها و اطلاعات منسوخ شده را با خیال راحت حذف و یا تعمیر کند. بنابراین به طور موثر باعث بهبود سرعت و کارایی سیستم شما میشود.
WinMend Registry Defrag :
یکپارچه سازی در هر زمینه ای می تواند مفید باشد مخصوصا اگر برروی هارددیسک سیستم و رجیستری عمل یکپارچه انجام گیرد. وقتی رجیستری یکپارچه شود دسترسی به اطلاعات مطمئنا سریعتر خواهد بود و وقتی اطلاعات مورد نظر نرم افزارها و خود ویندوز سریع تر به سیستم ارسال شوند به طبع سرعت کل سیستم افزایش پیدا خواهد کرد. این عمل یعنی Defrag کردن هسته ویندوز باعث خواهد شد تا تمامی فایل های رجیستری در سر جای خود قرار گیرند. امنیتی که این نرم افزار در زمینه خرابی فایل ها دارد خیال کاربران را از به وجود آمدن هرگونه مشکلی راحت خواهد کرد. سرعت بالا در انجام کارها و حجم پائین هم باعث نخواهد شد که خللی در عملکرد کاربران به وجود آید. Base و پایه نرم افزار هم به صورت Wizard بنا نهاده شده تا کاربران به سادگی و طی انجام مراحل مختلف بتوانند از نرم افزار در زمینه یکپارچه سازی رجیستری بهره مند شوند. اما نکته پایانی هم در مورد پوسته ها و رنگ های مختلف است که کاربر می تواند بسته به نیاز آن ها را تغییر دهد. WinMend Registry Defrag می تواند گزینه مناسبی برای افزایش سرعت عملکرد ویندوز باشد.
Wondershare Registry Optimizer :
wondershare registry optimizer نرم افزار جامع تعمیر و بهینه سازی رجیستری است که بخش های مختلفی جهت بهینه سازی ویندوز دارد.
مشخصات نرم افزار wondershare registry optimizer:
بخش Registery Cleaner : این بخش تمام رجیستری را به صورت کامل با جستجوی تمامی کلید بررسی می کند و کلید های اضافی و شکـسته شده و بدون منبع را حذف و پاکـسازی می کند.
بخش Privacy Cleaner : بعضی از نرم افزار فعالیت های شما را ذخیره می کند که با سیاست حفظ اطلاعات شما مغایر است , توسط این بخش ردپای خود را در تمام بخش ویندوز پاک می کنید.
بخش Shortcut Cleaner : ممکن است بعد از پاک کردن یک نرم افزار هنوز شورتکات های آن باقی مانده باشد, این بخش این میانبرهای اضافه را پاک سازی می کند.
بخش Restore : توسط این بخش می توانید تغییراتی که به اشتباه توسط شما رخ داده را بازگردانی کنید.
بخش System Optimizer : این بخش به صورت کامل تمامی ویندوز را برای بالابردن سرعت بهینه سازی می کند.
بخش Registery Defrag : پس از مدتی کار با سیستم عامل حجم داده های رجیستری افزایش پیدا می کند, توسط این بخش می توانید از پراکندگی کلیدهای رجیستری جلوگیری کنید.
بخش IE Manager : توسط این بخش می توانید تنظیمات حرفه ای و اصلی Internet Explorer را انجام دهید.
بخش Startup Manager : توسط این بخش می توانید برنامه های درون Startup سیستم را مدیریت کامل کنید.
بخش Uninstall Manager : توسط بخش حذف نرم افزار میتوانید نرم افزار های نصب شده را به طور کامل Uninstall کنید.
بخش System Tools : در بخش سیستم می توانید به تمامی ابزار های سیستم عامل به صورت یکجا اشراف داشته باشید.
بخش System Information : در این بخش هم اطلاعات کامل نرم افزار سیستم عامل و سخت افزار شما نمایش داده می شود.


نام كالا : مجموعه نرم افزار های مدیریت و پاکـسازی رجیستری قيمت : 4,600 تومان

كد : 197001 وزن : 130 گرم فروشنده : دریچه


تخفيف : »» 4,600 تومان »» در صورت خريد نقدي در فاكتور نهائي ، قيمت 4,140 تومان محاسبه خواهد شد.


عكسهاي بيشتر از محصول


مجموعه نرم افزار های مدیریت و پاکـسازی رجیستری
مجموعه نرم افزار های مدیریت و پاکـسازی رجیستری
مجموعه نرم افزار های مدیریت و پاکـسازی رجیستری
مجموعه نرم افزار های مدیریت و پاکـسازی رجیستری

Share  تاریخ: 1392/02/04   مشاهده : 1231
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا-میدا