صفحه نخست فروشگاه    راهنماي خريد میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
  عطر و ادكلن[18]
لوازم جانبی خودرو[40]
لوازم ورزشي[10]
لوازم الكترونيكي
  پخش كننده آهنگ[20]
وسایل الكترونيكی[31]
سرگرمی[12]
موبایل
  لوازم جانبي موبايل[31]
نرم افزار های موبایل[32]
تلفن همراه[38]
لوازم آرايشي و بهداشتي
  لوازم زنانه[27]
لوازم مردانه[15]
پزشکی[30]
لوازم برقي[8]
كرم و ماسك[18]
بهداشتي[5]
محصولات جنسی
  کاندوم[23]
ژل[3]
ساير لوازم[4]
کامپیوتر
  لوازم جانبي كامپيوتر[55]
تبلت[14]
لوازم جانبي تبلت[4]
نرم افزار
  کامپیوتر[26]
مهندسی[66]
گرافیکی[6]
حسابداری[17]
اینترنت[11]
پروژه هاي آماده[31]
تخصصی[9]
آموزشی
  فتوشاپ[18]
برنامه نویسی[16]
گرافیک[28]
کامپیوتر[20]
زبان[32]
گوناگون[15]
مستند[32]
خودرو[15]
لوازم خانگي
  لوازم آشپزخانه[32]
لوازم برقي خانگي[29]
اثاثيه منزل [22]
ابزار كاربردي[27]
وسايل شخصي
  ساعت[35]
عینک[28]
كيف[3]
پوشاک
  تي شرت[73]
زنانه[7]
           

            صفحات
»قرعه كشي
»پشتیبانی فروش

           
            پربازدیدترین محصولات
ساعت دیجیتال LED مدل CX-808 ساعت دیجیتال LED مدل CX-808
 ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای
ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI
مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra
مینی اسپیکر طرح ماشین مینی اسپیکر طرح ماشین
کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001) کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001)
هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820 هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820
اسپیکر فلش و مموری خور TOM اسپیکر فلش و مموری خور TOM
ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR
عینک ریبن ویفری اصل made in italy عینک ریبن ویفری اصل made in italy
            آگهی

             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             دستگاه برنزه کننده پوست Body Fisher
اسپری و لوسیون برنزه کننده صورت و بدن ... بدون نیاز به آفتاب جهت برنزه نمودن پوست بشکل طبیعی
قيمت 2200000ریال
تعداد کالا :0
دستگاه برنزه کننده پوست Body Fisher

اسپری برنزه کننده صورت و بدن بادی فیشر … بدون نیاز به آفتاب جهت برنزه نمودن پوست بشکل طبیعی و یکنواخت حاوی ترکیبات نرم کننده پوست بدون نیاز به آفتاب

Body Fisher,دستگاه برنزه کننده پوست


خرید برنزه کننده بدن بادی فیش Body Fish


توضیحاتی در مورد برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر Body Fisher :

اسپری و لوسیون برنزه کننده صورت و بدن … بدون نیاز به آفتاب جهت برنزه نمودن پوست بشکل طبیعی و یکنواخت حاوی ترکیبات نرم کننده پوست بدون نیاز به آفتاب

تاثیر این کرم روی پوستهای روشن به مراتب بیشتر از پوستهای تیره می‌باشد. رنگ ایجاد شده ثابت بوده و با شستشو از بین نمی‌‌رود. از مصرف این کرم روی پوستهای ملتهب و در اطراف چشمها و دهان و سطوح مخاطی خودداری نمائید.

موادتشکیل دهنده وپیچیده این محصول باعث سرعت-شدت وپایداری دربرنزشدن پوست میشودوهمچنین همزمان ازاثرات مخرب اشعه خورشید جلوگیری مینماید.

مقداربالای تیروسین-ریبوفلاون وآدنوسین فسفات این ماده رابه عنوان یک بیوکاتالیست درافزایش تولیدملانین وپخش بسیارعالی ویکنواخت پیگمانهای پوستی میشودکه۴۰%برنزکنندگی رانسبت به سایرمحصولات مشابه افزایش میدهد.

این ماده هیپوآلرژی(بدون حساسیت)است وبنزوفنون درآن به هیچ عنوان وجودنداردوچون به حالت مایع وآبکی میباشدبه صورت اسپری استفاده میشود.

 

ایر براش Body Fish ( ست کامل)

به همراه یک محلول برنزه کننده از مواد طبیعی Dark spraytan

با ماندگاری ۱۴ روزه دارای استاندارد اروپا CE

سیستم مبتنی بر تکنولوژی بریتانیا و تحولی شگرف در برنزه نمودن پوست درخانه به شمار می آید.


این سیستم بر دو مولفه ی اصلی استوار است:

یکم: BodyFish ازفناوری رنگ پاشی مخصوص بدن که درزمره ابداعات مدرن می باشد،بهره مند است. 

این فن آوری بریتانیایی کاملا" قابل اعتماد و با قابلیت استفاده آسان و نتایج عملی عالی می باشد و با دستگاههای برنزه کننده پوست که در سالن های آرایشی استفاده میشود قابل مقایسه است.

 

خواهشمند است بین سیستم رنگ پاشی BodyFish واسپری های برنزه کننده پوست که بسیار ضعیف و با نتایج تاسف آورهستند،هرگز مقایسه نفرمایید.

 

دوم : مولفه مهم BodyFish راه حل فوق العاده برنزه کردن پوست می باشد. فرمول خاص Body Fish هم به برنزه کردن سریع پوست کمک می کند وهم به گونه ای طراحی شده است که موجب تیره کردن عملی پوست می شود.

این سیستم منحصر بفرد به شما این امکان را می دهد که در خانه خود دستگاهی کاملا" مشابه با دستگاههای موجود در سالن های آرایش حرفه ای داشته باشید.و مهمتراز هر چیز دیگر اینکه استفاده کردن از BodyFish فوق العاده آسان،راحت وتمیز می باشد.


در مورد برنزه کردن پوست با سیستم رنگ پاشی:

به دلیل اطلاعات اندک در مورد برنزه کردن پوست با سیستم رنگ پاشی،این سیستم به راحتی با اسپری های برنزه کننده پوست اشتباه گرفته می شود.سیستم برنزه کردن پوست از طریق رنگ پاشی بهترین راهکار جهت داشتن رنگی برنزه و طبیعی بر روی پوست می باشد. راز این سیستم عملکردعالی و بی نقص آن است که به مصرف کننده این امکان را می دهد که به راحتی اقدام به برنزه کردن پوست خود نماید. در این سیستم بر خلاف اسپری های برنزکننده پوست که به طور پراکنده درسطح پوست پخش می شود، هوا بصورت فشرده ازلوله مخصوص خارج می شود وبه شکلی یکنواخت بر سطح پوست قرار می گیرد. از سوی دیگر در این اسپری های برنزه کننده پوست سرعت و قدرت پاشیده شدن مواد بر سطح بدن منوط به فشارانگشت برروی افشانه اسپری می باشد،اما دراین سیستم می توان قدرت و حجم خروجی مواد برنزه کننده پوست را از ۱% تا ۹۹% به صورت دلخواه تنظیم کرد ومی توان اطمینان خاطر داشت که بهترین نتیجه بدست می آید.

 

ضمن آنکه موادی که در اسپری های برنزه به کار می رود کاملا" با مواد ترکیبی در دستگاه رنگ پاشی BodyFish متفاوت است و ریزدانه های موجود در این مواد که در سیستم رنگ پاشی وجود دارد بسیار نرم و سبک هستند و به راحتی بر روی پوست قرار می گیرند.

 

کمپانی Body Fish یکی ازبزرگترین ومعتبرترین کمپانیهای ثبت شده درکشورانگلستان، متخصص درزمینه های بهداشت پوست ومو است. این کمپانی با راه اندازی شعبه های خود درامارات متحده عربی و ایران،اقدام به ارائه خدمات بی نظیر نموده است.مدرک ثبت را در تصاویر اضافی ملاحظه فرمائید.


برخی از امکانات و قابلیتهای محصول برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر Body Fisher:

ثبت شده در انگلستان

دارای گارانتی

مواد گیاهی و بهداشتی

استفاده آسان و تمیز

بدون عوارض با ماندگاری ۱۴ روز

با هر بسته محلول ۳ نوبت استفاده


اطلاعاتی در مورد محصولات برنزه کننده مصنوعی


۱) رنگهای موضعی: بصورت لوسیون، کرم و اسپری موجود بوده و از رنگهای گیاهی تولید میگردند. اما رنگ همراه با سلولهای پوست مرده پس از چند روز می ریزد.
 
۲) تسریع کننده های برنزه کننده: بـصورت لوسیون و اسپری موجود می بـاشند. موثرترین مـاده شیمیایی آنها DHA و یا DIHYDROXYACETONE است. این ماده مـلانوسیتها را حساس کرده و با این عمل تولید ملانین را افزایش می دهـد که سبـب تسریع روند برنزه شدن میگردد.
 
۳) SOLARIUM : این دستگاه ها با ساطع کردن اشعه ماوراء بنفش عمل برنزه کردن پوست را انجام می دهند اما همانند نور طبیعی خورشید مضر بـوده و بـاید از آنها پرهیز کنید.
 
۴) "BRONZER" : محصولات پودری شکلی میبـاشند که مستقیما توسط برس مخصوص به روی پوست بکار میرود. قابل شستشو بوده و برای صورت مناسب میباشد. بـی ضرر ترین روش برنزه کردن استفاده از محصولات برنزه کننده است البته بغیر از سـولاریـوم
 
 
● در زیر استفاده صحیح از اسپری ها و لوسیونهای برنزه کننده را مشاهده مینمایید:
۱) پیش از استفاده از این محصولات اندکی از آن را روی قسمت کوچکی از پوست بدن(قسمتی که زیاد در چشم نباشد) امتحان کرده تا ببنید چگونه پوست شما به آن واکنش نشان میدهد.
۲) آرایش خود را کاملا پاک کرده و توسط شوینده های مایع بدن خود را کاملا بشویـیــد. سپس پوست بدن خود را با لیف و یا کیسه حمام کاملا بسابید تا سلولهای پوست مرده کاملا از روی پوست شما برداشته شوند.
۳) بدن خود را کاملا خشک کنید.
۴) مقدار اندکی مرطوب کننده ملایم روی پوست خود بمالید.
۵) از صورت خود شروع کرده و بتدریج بسمت پایین بیایید. از دوسـت خود برای پوشش پشت خود کمک بگیرید.
۶) پس از اتمام کار دستهای خود را فورا بشویید.
۷) حداقل تا ۲۰ دقیقه بعد هیچ گونه لباسی نپوشید تا برنزه کننده کاملا خشک گردد.
۸) هر روز پوست خود را مجددا سایش دهید تا پوستهای مرده از پوستتان جدا گردند و هر ۳ الی ۴ روز یکبار مجددا از برنزه کننده استفاده کنید تا زمانی
که بهرنگ دلخواه خود دست یابید.
 
بخاطر داشته بـاشیـد کــه پوست برنزه و یا محصولات برنزه کننده هیچگاه پوست بدن را در بـرابر نور خورشید مـحافظت نمی کنند. حتی اگر پوست برنزه ای دارید باید از ضد آفتاب استفاده کنید




body fish (5) خرید بادی فیشر Body Fisher, دستگاه برنزه کننده صورت و بدن (اسپری و لوسیون برنزه کننده صورت و بدن)

body fish خرید بادی فیشر Body Fisher, دستگاه برنزه کننده صورت و بدن (اسپری و لوسیون برنزه کننده صورت و بدن)

body fish (4) خرید بادی فیشر Body Fisher, دستگاه برنزه کننده صورت و بدن (اسپری و لوسیون برنزه کننده صورت و بدن)

body fish (2) خرید بادی فیشر Body Fisher, دستگاه برنزه کننده صورت و بدن (اسپری و لوسیون برنزه کننده صورت و بدن)





body fish(1) خرید بادی فیشر Body Fisher, دستگاه برنزه کننده صورت و بدن (اسپری و لوسیون برنزه کننده صورت و بدن)



نام كالا : Body Fisher,دستگاه برنزه کننده پوست قيمت : 220,000 تومان 

كد : 3-0521 وزن : 1016 گرم فروشنده : پرنسس


برچسب ها :

آموزش استفاده اسپری برنزه کننده body fisher آموزش استفاده برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر اسپری برنزه کننده body fisher اسپری برنزه کننده body fisher درجه 1 اسپری برنزه کننده body fisher درجه یک برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر درجه 1 برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر درجه یک تصاویر اسپری برنزه کننده body fisher تصاویر برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر تله شاپ تله شاپینگ توضیحات اسپری برنزه کننده body fisher توضیحات برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید خرید آنلاین خرید آنلاین اسپری برنزه کننده body fisher خرید آنلاین برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید ارزان اسپری برنزه کننده body fisher خرید ارزان برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید ارزان قیمت اسپری برنزه کننده body fisher خرید ارزان قیمت برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید اسپری برنزه کننده body fisher خرید اسپری برنزه کننده body fisher اصل خرید اسپری برنزه کننده body fisher با تخفیف خرید اسپری برنزه کننده body fisher با قیمت مناسب خرید اینترنتی خرید اینترنتی اسپری برنزه کننده body fisher خرید اینترنتی برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید با تخفیف اسپری برنزه کننده body fisher خرید با تخفیف برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید با قیمت مناسب اسپری برنزه کننده body fisher خرید با قیمت مناسب برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر اصل خرید برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر با تخفیف خرید عمده اسپری برنزه کننده body fisherخرید عمده برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید و فروش خرید و فروش اسپری برنزه کننده body fisher خرید و فروش برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید پستی خرید پستی اسپری برنزه کننده body fisher خرید پستی برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر خرید کلی اسپری برنزه کننده body fisher خرید کلی برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر درباره اسپری برنزه کننده body fisher درباره برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر درباره دستگاه اسپری برنزه کننده body fisher درباره دستگاه برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر راهنمای استفاده از اسپری برنزه کننده body fisher راهنمای استفاده از برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر سفارش سفارش آنلاین عکس اسپری برنزه کننده body fisher عکس برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر فارسی فروش فروش اسپری برنزه کننده body fisher فروش اینترنتی اسپری برنزه کننده body fisher فروش اینترنتی برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر فروش برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر فروش عمده اسپری برنزه کننده body fisher فروش عمده برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشرفروش پستی اسپری برنزه کننده body fisher فروش پستی برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر فروش کلی اسپری برنزه کننده body fisher فروش کلی برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر قیمت خرید اسپری برنزه کننده body fisherقیمت خرید برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر قیمت فروش اسپری برنزه کننده body fisher قیمت فروش برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر متعلقات اسپری برنزه کننده body fisher متعلقات برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشرمحتویات اسپری برنزه کننده body fisher محتویات برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر مناسبترین قیمت اسپری برنزه کننده body fisher مناسبترین قیمت برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر نحوه کار اسپری برنزه کننده body fisher نحوه کار برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر نمایندگی اسپری برنزه کننده body fisher نمایندگی برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر نمایندگی فروش اسپری برنزه کننده body fisher نمایندگی فروش برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشرویژگیهای اسپری برنزه کننده body fisher ویژگیهای برنزه کننده بدن و صورت بادی فیشر پخش عمده اسپری برنزه کننده body fisher پخش عمده برنزه کننده بدن و صو�


Share  تاریخ: 1393/05/09   مشاهده : 3075
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا-میدا