صفحه نخست فروشگاه    راهنماي خريد میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
  عطر و ادكلن[18]
لوازم جانبی خودرو[40]
لوازم ورزشي[10]
لوازم الكترونيكي
  پخش كننده آهنگ[20]
وسایل الكترونيكی[31]
سرگرمی[12]
موبایل
  لوازم جانبي موبايل[31]
نرم افزار های موبایل[32]
تلفن همراه[38]
لوازم آرايشي و بهداشتي
  لوازم زنانه[27]
لوازم مردانه[15]
پزشکی[30]
لوازم برقي[8]
كرم و ماسك[18]
بهداشتي[5]
محصولات جنسی
  کاندوم[23]
ژل[3]
ساير لوازم[4]
کامپیوتر
  لوازم جانبي كامپيوتر[55]
تبلت[14]
لوازم جانبي تبلت[4]
نرم افزار
  کامپیوتر[26]
مهندسی[66]
گرافیکی[6]
حسابداری[17]
اینترنت[11]
پروژه هاي آماده[31]
تخصصی[9]
آموزشی
  فتوشاپ[18]
برنامه نویسی[16]
گرافیک[28]
کامپیوتر[20]
زبان[32]
گوناگون[15]
مستند[32]
خودرو[15]
لوازم خانگي
  لوازم آشپزخانه[32]
لوازم برقي خانگي[29]
اثاثيه منزل [22]
ابزار كاربردي[27]
وسايل شخصي
  ساعت[35]
عینک[28]
كيف[3]
پوشاک
  تي شرت[73]
زنانه[7]
           

            صفحات
»قرعه كشي
»پشتیبانی فروش

           
            پربازدیدترین محصولات
ساعت دیجیتال LED مدل CX-808 ساعت دیجیتال LED مدل CX-808
 ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای ژل جادویی یا ژل پاک کننده ژله ای
ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI ریش تراش ۴ کاره حرفه ای جاندلی قویترین ریش تراش چهارکاره دنیا JUNDELI
مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra
مینی اسپیکر طرح ماشین مینی اسپیکر طرح ماشین
کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001) کرم پودر والنسی اصل ( مجوز100241012001)
هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820 هندزفری بلوتوث جبرا مدلT820
اسپیکر فلش و مموری خور TOM اسپیکر فلش و مموری خور TOM
ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR ساعت مچی اسپورت طرح رولکس مارک WALAR
عینک ریبن ویفری اصل made in italy عینک ریبن ویفری اصل made in italy
            آگهی

             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             دستگاه وکیوم(مخصوص آقایان)
دستگاه وکیوم جهت درمان ناتوانی ج.ن.سی آقایان ،ایجاد نـعــوظ ، حفظ نـعــوظ
قيمت 650000ریال
تعداد کالا :0
دستگاه وکیوم(مخصوص آقایان)
تخفيف : »» 65,000 تومان
در صورت خريد نقدي در فاكتور نهائي ، قيمت 58,500 تومان محاسبه خواهد شد.

دستگاه وکیوم جهت درمان ناتوانی ج.ن.سی آقایان ،ایجاد نـعــوظ ، حفظ نـعــوظ

دستگاه وکیوم(مخصوص آقایان)

این وسیله مناسب برای مردانـی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعــوظ خود در حیـن نزدیکـی نیستند .

دارای مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران


این مشکل غالبـا” به واسطه ضعـف در بافت آلت، به عـلت مشکلات روانزادی یا بیماریها و یا عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آلت می باشد . لذا این وسیله با استفـاده از مکانیـــزم مکش یا پمپاژ؛ باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی شده و حجم بافتها را افزایش میدهد وباعث گشاد شــدن سینوزوییـــدها و وریـــدها می شود که در نتیجه حجم خون در گــردش، در آلت بالاتـــر مـی رود و نعـوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعـی تقــویت و توانبخشی را نیـــز به واسطه پر و خالـــی شدن بافت آلت از خــون( انقباض و انبساط ) به وجــود می آورد .


 از آنجا که عملـکرد این دستــگاه مطابق با مکانیــزم طبیعی آلت تناسلی می باشد، فاقـد هرگـــونه عارضه یا مشکلاتـــی است که به دلیل مصرف داروها پیش می آید .


این وسیله به دو صورت زیر کاربرد دارد:

* قبــل از نزدیکی ( به عنوان روشی جهت ایجاد نعوظ ) .

* بصورت تمرین ( در طول درمان ) کاربرد دارد .


دستگاه وکیوم” وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد .

درمان انواع ناتوانی های جنسی با دستگاه وکیوم یکی از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژی امریکا است که موثر و بی خطر می باشد .
این وسیله دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد و انجمن اورولوژی ایران نیز کاربرد موثر این وسیله درمانی را تایید نموده است .


از موارد ناتوانی جنسی ذکر شده میتوان کاهش جریان خون به آلت تناسلی و یا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را نام برد . این دستگاه با تقلید از مکانیسم طبیعی نعوظ طراحی شده و قادر به ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نیازی به استفاده از دارو ندارد .


سیستم دستگاه جدید واکیوم :

برای ایجاد حالت نعوظ آلت درون محفظه شیشه ای قرار گرفته و با ایجاد خلاء توسط پمپ، جریان خون آلت افزایش یافته و حالت سفتی ایجاد می شود . سپس حلقه فشاری در قاعده آلت قرار می گیرد که مانع از خروج خون داخل آلت گردیده و نعوظ حتی پس از برداشتن محفظه شیشه ای همچنان حفظ خواهد شد . این حالت نعوظ را می توان برای مدت حداکثر سی دقیقه نگاه داشت و هر چند بار که بیمار نیاز داشته باشد میتوان آنرا تکرار نماید . پس از برداشتن حلقه فشاری و برگشت خون، آلت به حالت طبیعی و اولیه خود باز خواهد گشت . دستگاه به سادگی جایگزین حالت طبیعی نعوظ شده و یکی از بهترین راههای درمان ناتوانی جنسی در مقایسه با داروها، هورمونها و یا جراحی می باشد .


 این دستگاه بطور کاملا موثر و موفقیت آمیزی برای ایجاد حالت نعوظ در بیماران دیابتی ، بیماریهای عروقی ، صدمات نخاعی ، اسکلروز متعدد ، جراحی پروستات و ناتوانی های جنسی ناشی از مشکلات روحی روانی ، به دنبال درمان دیالیز، اشعه درمانی ، جراحی و آسیب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گیرد . 


دستگاه واکیوم بدلیل عوارض بسیار ناچیز و کارایی بسیار خوب در بیماران، مورد توجه روز افزون قرار گرفته است. ادامه استفاده از دستگاه باعث افزایش اعتماد به نفس خواهد گردید .


لازم به ذکر است پس از قرص ویاگرا یا سیلدنافیلد ( این قرص در تمام افراد قابل استفاده نیست و در افراد با مشکلات قلبی ممکن است خطرناک باشد ) استفاده از دستگاه وکیوم شایع ترین درمان مورد استفاده در کشورهای دیگر است .


 این روش درمانی بی خطر ترین ، موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش درمان است . درد ناشی از استفاده از آن که در درصد کمی از بیماران ممکن است وجود داشته باشد به مرور زمان برطرف می گردد . 

بطور متوسط دو هفته زمان برای مسلط شدن بیمار به نحوه استفاده از دستگاه لازم است . زمان لازم برای ایجاد نعوظ کامل بطور متوسط ۵/۲ دقیقه می باشد و انزال در ۷۵% بیماران با تاخیر خارج می گردد و در اغلب بیماران باعث بهبود ارتباطات زناشویی می گردد . در مقایسه با پروتز آلت بسیار ارزانتر، دارای عوارض کمتر ( جراحی پروتز وضعیت آلت را برگشت ناپذیر می سازد ) می باشد و در تمامی موارد ناتوانی جنسی سودمند است و همین امر است که باعث استقبال زیاد بیماران شده است . خوشبختانه تاکنون گزارشی در مورد عوارض شدید مثل تنگی مجرا و فیبروز آلت در استفاده صحیح از دستگاه وجود نداشته است .


دیگر موارد استفاده از دستگاه واکیوم :

در افرادی که بمدت کافی قادر به حفظ نعوظ نباشند 
مدت زمان حفظ نعوظ آلت می بایستی به اندازه ای باشد که تا پایان مقاربت جنسی ادامه یابد و در صورتی که زمان آن از زمان مورد توافق زوجین کمتر باشد باعث عدم رضایت جنسی ، افسردگی و سرخوردگی خواهد شد لذا استفاده از دستگاه واکیوم در این زمینه می تواند پاسخگوی خوبی جهت رفع این مشکل باشد .


زود انزالی :
تعریف : رخ دادن انزال قبل از اینکه طرفین به اوج لذت جنسی برسند و این مورد باعث عدم رضایت شریک جنسی در این ارتباط دوطرفه شده باشد .
زود انزالی نوعی ناتوانی جنسی محسوب می شود و یکی از شایعترین مشکلات جنسی مردان می باشد که میزان شیوع آن از ۳۵% تا %۴۰ در مقالات متعدد پزشکی ذکر شده است، که ممعمولا حدود ۲-۱ دقیقه طول می کشد .


در هنگام استفاده از دستگاه واکیوم بدلیل وجود حلقه فشاری در انتهای آلت نعوظ حتی پس از انزال باقی مانده و تا زمانی که حلقه در قاعده آلت قرار دارد مانع برگشت آلت تناسلی به حالت عادی می گردد . در طول مدت نزدیکی در صورتی که حتی پس از مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زوج مونث به اوج لذت جنسی نرسیده باشد می بایستی علت آنرا در زوج مونث توسط روانپزشک جستجو کرد .


درمان زود انزالی به یکی یا هر سه روش زیر میسر می باشد :
الف ) رفتار درمانی
ب ) دارو درمانی
ج ) استفاده از دستگاه واکیوم ( و یا روشهای دیگری که موجب تقویت بافت آلت تناسلی گردد )
دستگاه واکیوم پس از مدتی باعث بهبود کیفیت نعوظ و قوام آلت می گردد .


موارد استفاده برای خانمها :

دستگاه وکیوم در مواردی حتی میتواند برای خانمها نیز کاربرد داشته باشد . قسمت انتهای سیلندر میتواند به ۲ صورت مورد استفاده خانمها قرار گیرد . مورد اول برای خانمهائی است که دارای تحریک پذیری پائین می باشند و در نتیجه طی یک رابطه به مرحله ارگاسم نمی رسند در این مورد استفاده از دستگاه برای جذب سریع خون به کلیتوریس و حساس و تحریک پذیر کردن آن مفید می باشد . مورد دوم برای برجسته کردن آلت تناسلی می باشد که از طریق تمرینات مداوم فیزیوتراپی میسر می باشد .


مزایای دستگاه واکیوم :

نعوظ مؤثر که منجر به سکس موفق می گردد در بیش از %۹۸ موارد گزارش شده که در صورت توجه به توصیه های پزشکان مجرب که با دفاتر فروش همکاری می کنند می تواند تا %۱۰۰ مؤثر واقع گردد . دستگاه وکیوم مورد تایید انجمن اورولوژی ایران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ، بنیاد جانبازان و مراکز دانشگاهی است .
این دستگاه بطور کاملا موثر و موفقیت آمیزی برای ایجاد حالت نعوظ در بیماران دیابتی، بیماریهای عروقی، صدمات نخاعی، اسکلروز متعدد، جراحی پروستات و ناتوانی های جنسی ناشی از مشکلات روحی روانی، به دنبال درمان دیالیز، اشعه درمانی، جراحی و آسیب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گیرد .


هشدار : این محصول کاملا اصیل واستاندارد بوده و با محصولات تقلبی و کم کیفیت مشابه موجود در بازار متفاوت می باشد .

توجه :
این محصول اورجینال بوده و تماما دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران میباشند. متاسفانه با توجه به عوامل سود جو در اینترنت و فروش محصولات غیر اورجینال و غیر قانونی تاکید میشود که به علائم وزارت بهداشت توجه نمایید


تایید شده توسط GMP تولید در شرایط مطلوب
دارای جایزه نوبل
تایید شده توسط انجمن ارولوژی بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران
تایید شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران
تایید شده توسط سازمان نظام پزشکی و اداره کل تجهیزات پزشکی ایران
دارای تاییدیه CE اروپا
# دارای تاییدیه FDA آمریکا


روشهای خرید این محصول: 1- خرید پستی ( دریافت وجه هنگام تحویل کالا): که در اینصورت محصول ظرف 4 الی 6 روز کاری به دست شما رسیده و مبلغ آنرا هنگام تحویل کالا به مامور پست میدهید. 2- واریز وجه به حساب (خرید نقدی): که در اینصورت 10% تخفیف به خرید اختصاص یافته و محصول ظرف حداکثر 2 روز کاری به دستتان میرسد. شرایط خرید به تعداد زیاد: 1- خرید 3 تا 6 عدد: واریز به حساب 20% و خرید پستی 10% تخفیف 2- خرید 7 تا 12 عدد: واریز به حساب 25% و خرید پستی 15% تخفیف 3- خرید بالای 12 عدد: واریز به حساب 30% و خرید پستی 20% تخفیف



وکیوم پنیس


نام كالا : دستگاه وکیوم(مخصوص آقایان) قيمت : 65,000 تومان 

كد : 6 وزن : 450 گرم فروشنده : البرزسل 


تخفيف : »» 65,000 تومان »» در صورت خريد نقدي در فاكتور نهائي ، قيمت 58,500 تومان محاسبه خواهد شد.


برچسب ها :

افزایش قطر , افزایش سایز آلت , تقویت قوای جنسی , افزایش توانایی جنسی , زود انزالی ,درمان زود انزالی , نعوظ , فزایش مدت نعوظ , حجیم کننده , power extender , پاور اکستندر , largerbox ,larger box , لارجرباکس , لارجر باکس ,, آلت تناسلی - جنسی - اندازه آلت -


Share  تاریخ: 1393/05/07   مشاهده : 3732
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا-میدا